Co potřebujete k nakupování u nás
- Na stránce každého produktu si můžete zvolit požadované zboží, množství, barvu.
- V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
- Produkt se přesune do košíku, chcete-li pokračovat v nákupu, klidně vybírejte dál. Vybrané zboží Vám v košíku zůstane.
- Když si objednáte vše, co potřebujete, musíte přejít do košíku.
- Zde máte možnost upravit počet kusů u jednotlivých položek, případně některé zboží odstranit.
- V košíku zvolte způsob dodání a způsob platby.
- V následujícím kroku vyplňte údaje, kde má být zásilka doručena.
- Dokončete objednávku
- Pokud byla objednávka vytvořena správně, objednávku zpracujeme a hned Vás kontaktujeme.
Dodání zboží a způsob platby
Vyzvednutí zboží a provedení platby přímo u nás na prodejně, která se nachází v Havířově, Dlouhá třída 860/1a, OC ELAN, přízemí.
Nabízíme osobní rozvoz po Havířově.
Objednané zboží zasíláme také v rámci České republiky přes Českou poštu (cenné psaní) cena 70,- Kč, přes Českou poštu (balík na poštu) cena 180,- Kč, přes zvolenou Zásilkovnu cena 70,- Kč a PPL cena 89,- Kč.
Maximální doba doručení je 7 pracovních dní.
Při objednání zboží si můžete zvolit způsob platby:
Platba na dobírku- V tomto případě za zboží zaplatíte až při převzení zásilky.
Platba předem na náš bankovní účet- č. 246658275/0300 vedený u společnosti Poštovní spořitelna. V rámci Slovenské republiky IBAN: 4903000000000246658275, BIC Kód: CEKOCZPP.
Reklamace zboží
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží vadu, v průběhu záruční doby, má právo jej reklamovat.
Reklamace řešíme přes náš e-mail: ecigaretyhavirov@gmail.com, nebo telefonicky na č.: 733 212 626. Reklamovat můžete také osobně na naší prodejně v Havířově, Dlouhá třída 860/13a, OC ELAN v přízemí, nebo jej zaslat na naši adresu prodejny.
Reklamace osobně na prodejně
Dostavte se s reklamovaným výrobkem na výše uvedenou adresu naší prodejny. S sebou si přineste doklad o koupi, popřípadě při objednávce přes náš e-shop stačí vědět číslo objednávky, jméno, na které byla objednávka učiněna. Vše potřebné si dohledáme v administraci našeho e-shopu.
Reklamace zaslané poštou
Reklamovaný výrobek zašlete na naši prodejnu, (adresa uvedená výše). Ke zboží přiložte vyplněný reklamační list s informací o závadě či jiném požadavku, doklad o koupi.
O průběhu a vyřízení reklamace Vás budeme informovat na Váš uvedený e-mail či telefonní kontakt. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30ti dnů od převzetí reklamovaného zboží.
Záruční doba
Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění pro dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat, tj. ode dne uplatnění reklamace do dne, kdy kupující byl povinen výrobek po opravě převzít. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží, nebo jeho části v rámci řázení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůtu uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.
Záruční list
Není-li součástí zboží záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který Vám byl zaslán elektronicky. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.
Více naleznete v sekci Obchodní podmínky.