KONTAKTY

Ecigarety Havířov
Dlouhá třída 1a/ OC ELÁN
73601 Havířov-Město
tel: +420 733 212 626
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

Máte dotaz? Volejte 733 212 626

 

(Po-Pá 9:00-19:00, So 9:00-14:00)


VŠE O NÁKUPU » Jak nakupovat
JAK NAKUPOVAT

 

Co potřebujete k nakupování u nás

  • Na stránce každého produktu si můžete zvolit požadované zboží, množství, barvu.
  • V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
  • Produkt se přesune do košíku, chcete-li pokračovat v nákupu, klidně vybírejte dál. Vybrané zboží Vám v košíku zůstane.
  • Když si objednáte vše, co potřebujete, musíte přejít do košíku.
  • Zde máte možnost upravit počet kusů u jednotlivých položek, případně některé zboží odstranit.
  • V košíku zvolte způsob dodání a způsob platby. 
  • V následujícím kroku vyplňte údaje, kde má být zásilka doručena.
  • Dokončete objednávku
  • Pokud byla objednávka vytvořena správně, objednávku zpracujeme a hned Vás kontaktujeme.

 

Dodání zboží a způsob platby

 

Vyzvednutí zboží a provedení platby přímo u nás na prodejně, která se nachází v Havířově, Dlouhá třída 860/1a, OC ELAN, přízemí.

 

Reklamace zboží

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží vadu, v průběhu záruční doby, má právo jej reklamovat.

Reklamace řešíme přes náš e-mail: ecigaretyhavirov@gmail.com, nebo telefonicky na č.: 733 212 626. Reklamovat můžete také osobně na naší prodejně v Havířově, Dlouhá třída 860/13a, OC ELAN v přízemí, nebo jej zaslat na naši adresu prodejny.

Reklamace osobně na prodejně

Dostavte se s reklamovaným výrobkem na výše uvedenou adresu naší prodejny. S sebou si přineste doklad o koupi, popřípadě při objednávce přes náš e-shop stačí vědět číslo objednávky, jméno, na které byla objednávka učiněna. Vše potřebné si dohledáme v administraci našeho e-shopu. 

Reklamace zaslané poštou

Reklamovaný výrobek zašlete na naši prodejnu, (adresa uvedená výše). Ke zboží přiložte vyplněný reklamační list s informací o závadě či jiném požadavku, doklad o koupi.

O průběhu a vyřízení reklamace Vás budeme informovat na Váš uvedený e-mail či telefonní kontakt. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30ti dnů od převzetí reklamovaného zboží.

 

Záruční doba

Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění pro dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat, tj. ode dne uplatnění reklamace do dne, kdy kupující byl povinen výrobek po opravě převzít. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží, nebo jeho části v rámci řázení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůtu uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.

Záruční list

Není-li součástí zboží záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který Vám byl zaslán elektronicky. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

 

Více naleznete v sekci Obchodní podmínky.